Ny blogg!!

ja gottfolk! denna blogg skaffade ja inte för att ja ville ha en ny, min slutade helt enkelt att funka! gick inte att komma in på bloggen, vad jag än gjorde! så nu är det denna som gäller! suuuck! alla mina inlägg :(:( Idag har ja varit på stan och shoppat julklappar, va och träffade Wildas farfar och Annzo på stan en sväng och sen träffade ja syrran en snabbis och sen träffade ja mamma sen gick vi och shoppa! =) hehe har bara en julklapp kvar, imorgon ska ja på stan, träffa wildasfarfar robban och annzo, ska dra och fika och köpa den resterande julklappen! =) om jag känner mig rätt så kommer ja köpa ett ex antal fler till lilla wildisen, lillgumma!! =) i helgen blir de till att göra julbak hemma hos mamma, börja göra julmaten, så mkt som måste göras! blir svettig av bara tanken, =) tycker allt har gått så fort, ja menar tyckte nyss de va 1 advent! och nu är de 5 dagar kvar till julafton! =) ja blir som ett litet barn när de nalkas jul =) all mat, all musik, släkten och så klart presenterna! =) ne nu ska ja fixa klart bloggen! Fan får börja om från början!! : (


PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0